Over IT Managed

 

 Visie

 Onze manier van werken

 Geschiedenis

  

Onze visie

Wij zijn er van overtuigd dat IT beter benut kan worden. Dit geldt met name voor scholen, maar ook voor het MKB. Ook thuis kan er nog veel verbeteren.

Ons is het opgevallen dat veel bedrijven veel beloven, maar als het puntje bij paaltje komt er niets van terecht komt. Wij willen anders zijn. Onze bedrijfsstructuur is daar ook volledig op gericht. Zo hebben wij geen 'helpdesk' maar heeft u altijd direct contact met een contact persoon.

Wij proberen onze klanten zo snel en goed mogelijk te helpen, op een manier die bij de situatie van de klant past. Persoonlijk contact met de klant, is naar onze mening, erg belangrijk.

IT Managed wilt graag totaal IT oplossingen aanbieden. Ook dit geldt voor praktisch elke doelgroep. Wij geloven dat zowel de service als de kwaliteit van de dienstverlening wordt verbeterd door alle diensten bij een partij onder te brengen. Wij zien dat er op dit moment veel verschillende partijen binnen een organisatie actief zijn. Dit lijdt tot miscommunicatie en een langzame afhandeling van projecten. Daarom kunnen bedrijven de complete IT uit handen geven, zodat wij alles beheren. Zij worden niet van het kastje naar de muur gestuurd: alle diensten worden immers door ons uitgevoerd.

 

Onze manier van werken

Service

Bij ons staat service voorop omdat wij zien dat de service bij veel IT bedrijven te wensen overlaat, proberen wij hierin op te vallen. Om dit te realiseren heeft iedereen bij ons een vast contact persoon. Alle communicatie loopt via deze contact persoon zodat er altijd een directe lijn is. Op alle vragen en verzoeken reageren wij zo snel mogelijk.

 

Snel

Bij IT Managed doen wij ons uiterste best om een zo goed en snel mogelijke communicatie te hebben. Wij reageren vrijwel altijd binnen een werkdag. Wij streven naar snelle communicatie, zodat u snel geholpen bent.

 

Betrouwbaar

U weet waar u voor betaald en u ontvangt waar u voor betaald. Wij begrijpen dat ondernemers zich het liefst met de onderneming zelf bezighouden, in plaats van met de techniek. Daarmee willen wij zo goed mogelijk helpen. Ook wij hebben er baat bij als het goed met uw organisatie gaat.

 

Professioneel

Wij streven naar een professionele, maar niet te formele omgang met de klant. Verzoeken handelen we snel en correct af. Professioneel betekent voor onze klanten:

 Korte communicatie lijnen

 In alle gevallen duidelijkheid

 Betrouwbaar

 Snel een op maat gemaakte oplossing

 

 

Geschiedenis

Op 23 juni 2008 startte TPS Amsterdam. TPS Amsterdam richtte zich op audiovisuele techniek, elektronica in het algemeen en uiteraard, IT. Vanwege marktbewegingen is er in 2010 besloten de focus op zowel de brede elektronica branche als ook de audiovisuele techniek te verminderen. Van de drie omschreven focusgebieden bleef IT nog over. Langzaam zijn deze twee onderdelen van TPS Amsterdam verdwenen. Per 21 mei 2012 is de naamswijziging doorgevoerd: TPS Amsterdam heet voortaan IT Managed. Een jong bedrijf, wat zich richt op IT op scholen, MKB en thuis. Een bedrijf wat zich richt op service, gecombineerd met directe technische kennis.

© 2012 IT Managed. Alle rechten voorbehouden. Op deze site zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.

Log in op uw account of

Stel een vraag